Det kan have store konsekvenser, når virksomheder har svært ved at finde tiden og ressourcerne til at håndtere HR-opgaverne. Det er her, en fleksibel aftale med en ekstern samarbejdspartner kan være den helt rigtige løsning.
Jeg arbejder med hele HR-paletten og tilbyder primært at løse HR-opgaver inden for områderne tiltrækning, udvikling, fastholdelse og afvikling af medarbejdere.
Et samarbejde med Jette Post Consulting er en fleksibel løsning, hvor I får ærlig og konstruktiv rådgivning og sparring, som skaber værdi for jeres virksomhed.
Det kalder jeg fleksibel HR med fokus på forretningen!
Book et gratis og afklarende telefonmøde allerede i dag
Tilpasset jeres behov
Emnerne kan være inden for nedenstående områder - men mulighederne er mange, så derfor starter vores kontakt altid med en afklarende dialog om jeres behov.
Opgaverne kan blandt andet være:
Opgaverne kan blandt andet være:
Opgaverne kan blandt andet være:
Opgaverne kan blandet andet være:
Til rekruttering og udviklingsforløb
Jeg er certificeret i en række test- og analyseværktøjer, og nedenstående er to muligheder for henholdsvis test og analyse, som kan anvendes i virksomheders udviklingsarbejde.
En Struqtures-analyse kan anvendes til at tage temperaturen på tilstanden i et team, en afdeling eller en hel organisation.
Resultatet af analyse identificerer de væsentligste indsatsområder, virksomheden får mest værdi af at fokusere på med henblik på at opnå øget engagement og performance.
Jette Post
Jette Post Consulting løser rekrutteringsopgaver for virksomheder.
Hvis du er interesseret i yderligere information om en af de ledige stillinger, er du altid velkommen til at kontakte mig på telefon 26 88 34 41 eller via mail på jp@jettepost.dk
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.
Til Ladegaard Duroc søger vi en
Økonomisk stærk administrator
Vil du være en del af en ung og uformel organisation med de bedste kolleger? Og kan du se dig selv arbejde i en innovativ fødevarevirksomhed, der har en ambition om hver dag at gøre tingene lidt bedre? Så vil vi glæde os til at gi’ dit arbejdsliv et frisk pust.
Vi søger nemlig en dygtig og alsidig kollega, som har lyst til at blive en del af holdet hos Ladegaard Duroc og hjælpe os med at løse en lang række administrative opgaver. Samtidig skal du være sted-fortræder for vores ejere, når de ikke er i virksomheden.
Du selv sætter selv dit præg på jobbet
Vi er en lille organisation, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med tingene, så det er vigtigt, at du er fleksibel og åben i din tilgang til tingene. Som administrator vil du få en afvekslende hverdag med en lang række af administrative opgaver, primært inden for følgende områder:
Stillingen er nyoprettet, og du vil derfor i høj grad være med til at sætte dit præg på jobbet og indholdet. Vi ser derfor også gerne, at du byder ind med forslag og idéer til, hvordan vi kan løse opgaverne bedst muligt. Da du også skal fungere som stedfortræder for vores ejere, når de er ude af huset, er det vigtigt, at du både har gennemslagskraft og let ved at træffe beslutninger.
Du er stærk på økonomi, struktureret og følger op på tingene
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du har solid erfaring fra en lignende stilling inden for administration – og særligt erfaring med økonomi og regnskab. Du har et godt overblik, du arbejder effektivt, struktureret og selv-stændigt, og du sikrer dig, at du kommer i mål med tingene. Også når det går stærkt og de planlagte opgaver må skubbes, fordi der opstår noget uforudset.
Vil du med på holdet?
Du får et spændende job i en innovativ og dynamisk virksomhed med en stærk kultur, hvor vi alle brænder for at levere kvalitets-fødevarer til vores kunder. Du får reference til den ene af vores ejere, som også indgår i den daglige drift af virksomheden. Vi sørger for en grundig introduktion til opgaverne, vores forretningsgange og systemer. Til gengæld forventer vi, at du har lysten til at sætte dig ind i tingene, bidrage med gode idéer og løbende tilegne dig ny viden inden for vores forretningsområde.
Arbejdssted: Søndergade 108, 7080 Børkop
Ansøgningsfrist: Vi holder samtaler løbende, så send gerne en kort og motiveret ansøgning sammen med dit CV til jp@jettepost.dk med det samme
Tiltrædelse: 1. august 2023
Jette Post Consulting hjælper Ladegaard Duroc med rekrutteringen, og hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jette Post på telefon 26 88 34 41.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om virksomheden
Ladegaard Duroc blev startet af fætrene Jens og Håkon Ladegaard i foråret 2017 med 30 frilandsgrise af racen Duroc, som blev opdrættet i en baghave i Børkop og solgt fra en lille gårdbutik i Pjedsted.
Og siden da er det gået stærkt!
Jens og Håkon driver stadig virksomheden, og i 2022 fik de en partner med, som er ansvarlig for produktionen af Duroc frilands-grise, der foregår i moderne velfærdsstalde ved Ikast.
I dag ligger Ladegaard Duroc i moderne lokaler i Børkop. Her er der produktionsfaciliteter i form af opskæring og pølsemageri, webshop-pakkeri og en professionel gårdbutik med et bredt produktsortiment af kvalitetsfødevarer, som sælges til både erhvervskunder og til private.
Ud over de egenproducerede Duroc-produkter består sortimentet af oksekød, kylling, lam, fisk, vildt, æg, ost og øvrige delikatesser. Alt sammen danske råvarer produceret med fokus på kvalitet, dyrevelfærd og bære-dygtighed.
Herudover sælger butikken også færdigretter og mad ud af huset.
Du kan læse meget mere om virksomheden på hjemmesiden:
ladegaard-duroc.dk